Τι δυνατότητες μου προσφέρει η εφαρμογή;

Το SchoolBus Alert σας παρέχει σημαντικές δυνατότητες, που διευκολύνουν την καθημερινή διαχείριση του προγράμματός σας, όπως : α) Real time ενημέρωση για σε το ακριβές σημείο στο οποίο βρίσκεται το σχολικό πάνω στο χάρτη β) Real time ενημέρωση για την ώρα άφιξης του σχολικού στη στάση γ) Προβολή και διαχείριση του ιστορικού απουσιών του παιδιού

Πως ρυθμίζω τις ειδοποιήσεις στο κινητό μου;

Για να ρυθμίσετε τις ειδοποιήσεις που λαμβάνετε στο κινητό σας, πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις και επιλέγετε το είδος ειδοποίησης: SMS ή Push Notifications. Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να ρυθμίσετε την ειδοποίηση που λαμβάνετε με βάση την ώρα (πχ 15’ προτού φτάσει το σχολικό στη στάση).

Πρέπει να είμαι συνδεδεμένος στο Internet για να χρησιμοποιώ την εφαρμογή;

Η σύνδεση στο Internet δεν είναι αναγκαία για να λάβετε μία ειδοποίηση μέσω SMS. Αν είσαστε συνδεδεμένος στο Internet (μέσω wifi ή mobile data), θα μπορείτε να λαμβάνετε push notifications (real time ειδοποιήσεις), αλλά και να αξιοποιείτε όλες τις δυνατότητες που σας παρέχει η εφαρμογή (real time προβολή του σχολικού πάνω στο χάρτη, κτλ).

Μπορώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις μόνο σε μία ή σε περισσότερες συσκευές;

Μπορείτε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις σε πολλές συσκευές, με την προϋπόθεση ότι οι συσκευές σας είναι συνδεδεμένες στο Internet (μέσω wifi ή mobile data). Aν έχετε επιλέξει να λαμβάνετε ειδοποιήσεις στο κινητό σας μέσω SMS, τότε θα ειδοποιήστε με SMS και αντίστοιχα, αν έχετε επιλέξει να λαμβάνετε ειδοποιήσεις μέσω Push Notifications, τότε θα ειδοποιήστε με Push.

Μπορώ να χρησιμοποιώ την εφαρμογή SchoolBus Alert ανεξάρτητα από το αν τη χρησιμοποιεί το σχολείο;

Όχι. Για να κάνετε χρήση της εφαρμογής, θα πρέπει και το ίδιο το σχολείο να τη χρησιμοποιεί, έτσι ώστε να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις δυνατότητες που σας παρέχει το app (ενημέρωση για το ακριβές σημείο στο οποίο βρίσκεται το σχολικό, λήψη ειδοποιήσεων ενημέρωσης, κτλ).

Υπάρχει χρέωση στο λογαριασμό του κινητού μου για τη χρήση του SchoolBus Alert;

Όταν κάνετε χρήση της εφαρμογής μέσω wifi, δεν υπάρχει καμία χρέωση. Στην περίπτωση που κάνετε χρήση δεδομένων κινητού (3G ή 4G), χωρίς να έχετε κάποιο πρόγραμμα mobile internet με πάροχο κινητής, τότε θα υπάρχει ανάλογη χρέωση (χρέωση ανά MB).